Wednesday, April 7, 2010

EST-OZ

Kuigi juba 2 nädalat siin koha peal oldud, võtsin ennast alles nüüd kokku, et oma blogindusega tegeleda. Proovime siis midagi meenutada.
Enne tähtsat reisi, käisin mitte vähem tähtsal kruiisil Stockholmis. Sellele reisile oli meid kogunenud 24 inimest ning läbi udu mäletan, et kõik möödus väga lõbusas meeleolus.

23. märtsi hommik oli raske, sest eelmisel õhtul oli veel "vaikne" saunakas. Pakkisin veel viimased asjad kohvrisse ning reis võis alata. Nagu ma juba mainisin, siis lennanud ma varem ei olnud. Ei osanud nagu midagi sellest oodata, teadsin vaid, et kõrgust kardan. Esimene lend viis mind Easyjetiga Londonisse. Lennuk oli parajalt väike peldik ning raputas korralikult, aga kohale jõudsin. Londonis oli palju vaba aega, mille sisustasin Burger Kingis "Office" seriaale vaadates. Edasi läks reis AirAsiaga Kuala Lumpurisse, see kestis kokku 13 tundi. AirAsial oli tunduvalt suurem ning asjalikum lennuk. Lennusaatjatest rääkimata, üks ilusam kui teine! Kualas viibisin umbes 3 tundi ning edasi läks reis samuti AirAsiaga Perthi! 6 tundi lennukis ja kell 5.20 hommikul kohaliku aja järgi maandus lennuk Perthis. Kuskil tollides mul probleeme ei tekkinud, vaid Austraalia piirivalvurile ei meeldinud mu kohvris olnud suitsuvorst, mille ta endale võttis. Imre oli kenasti vastu mulle tulnud, koos teise eestlasega, kelle tüdruk oli sama lennuga tulnud.
Tutvused linna ning rannaga tehtud, läksime tegime check in'i eestlaste seas populaarses hostelis Beatty Lodge's. Istusime basseini äärde maha ning hakkasime Imre ning hr. Viru Valgega päikest võtma. Esimesed muljed nii linnast kui maast on loomulikult väga head, eriti kui tulla lumisest Eestist 32 kraadisesse kuumusesse!