Tuesday, April 20, 2010

Work hard, play harder!

Raske on aega leida selle blogi jaoks, kuid ma üritan toimunut siiski meenutada
Teisipäev. Varajane hommikutund. Kella 5e tee tagurpidi. Jah, see on minu esimene tööpäev Ozzis. 50 km autosõitu ning kohal me olimegi hiigelsuures oliivifarmis. Meie supervisoriteks olid Adam ja Matt, muhedad ning sõbralikud tüübid. Imre oli seal nendega varem ka koos töödanud. Esimesel päeval oli meie töö ülesandeks joogikõrsi mulda panna:D Järgmisel päeval oli töö veidi füüsilisem, tassisime autoga suuri palke nende kõrte juurde. 6 kuud "lillegi liigutanule" oli see korraliku jõusaali trenni eest. Suveks saledaks. Ahjaa, mina tulin ju otse talvest sügisesse. Hoiame
pöialt, et siis järgmiseks suveks. Igatahes jäädi meie tööga vist rahule, sest õhtul toodi meile tänutäheks kast õlle ning paar pakki veini. 2 päeva töö eest sain raha ka - 5000 kr.

Kui reede pärale jõudis, olid poisid juba varakult üleval, et nädalavahetuseks tagasi Perthi minna, kus meid kõik kindlasti juba taga igatsesid:) Loomulikult maandusime vanas heas koduses Beatty Lodges, kus ootasid meid samad vanad tuttavad näod. Reede õhtul kutsusid tüdrukud meid ühele teemapeole. Kuna aega riietuse leidmiseks oli pool tundi, siis väga originaalset midagi välja ei mõelnud.
No worries, hiljem selgus, et dresscode'st pidasid vähesed kinni. Pidu oli tore vahva änksa ning magama sai varajastel hommikutundidel.

Laupäeval võtsime plaaniks, eestlaste Maidu ja Kadiga, Red Bull Airshow'd vaatama minna. Hingehinda pileti eest ei raatsinud maksta, vaatasime showd jõe vastas kaldalt. Ei midagi huvitavat, mõned pildid ja ära sealt tulimegi.

Õhtul kiire bottleshopi külastus ning seadsime sammud järgmisele peole. Nimelt hosteli üks "püsielanikkest" üüris endale maja ning kutsus lahkesti sinna kõiki soolaleivapeole. Pärast pidu suundusime loomulikult mäkki ning seejärel hosteli ette tähtsaid maailmaasju arutama. Näiteks sain ma tunduvalt targemaks, miks on Saudi meestel lubatud omada 4ja naist ning mis juhtub siis kui Saudi naine petab
oma meest teise naisega?!

Itaalia-Saudi-Scotland-Est

Pühapäeval jõudsime järeldusele, et Imre dziip on meie jaoks liigne luksus ning tillipikendus. Oleks vaja sellist tagasihoidlikku õkonoomset väikeautot. Lõunaks oligi auto vahetatud!

vanakooli S-klass

Esmaspäeval hüppasime korraks rannast läbi ning asusimegi tagasiteele Gingin'i. Taaskord seda puhkust ja rahu nautima:)Muud suurt siin teha ei ole kui süüa, filme vaadata ning pinksi mängida. Seda viimast me tihedalt harjutanud olemegi.
Teisipäeval käisime autoga veidi liivadüünides hullamas ning tutvusime ümbruskonnaga. Kolmapäevast peame aga uue elukoha paariks päevaks leidma, sest siia kolivad mingid kooliõpilased ning meid siia selleks ajaks millegi pärast ei taheta:)